expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

adsense reklamları

6 Ekim 2015 Salı

Birazda Gülelim




- Ruh eşime sesleniyorum otobüs mü bekliyon mal gelsene artık :)

- Bundan sonra hayatıma girecek olan kişileri tımarhaneden bulacağım. Hep beni mu bulur diyeceğime bu defa ben buldum diyeceğim.

- Aklıma geliyorsun tamam, Rüyalarıma geliyorsun ona da tamam, e çarkına tükürdüğüm yanıma neden gelmiyorsun.

- Yılanı deliğinden çıkarmak için dil dökeceğime, deliği tıkarım kendisi çıkmak için yalvarır. Valla hiç uğraşamam :)

- İLİŞKİ DURUMUM: Allah herkesi sahibine bağışlamış, ben atanamayan öğretmen gibi kaldım böyle.

- Hayat buysa üstü kalsın diyeceğim.. Ama diyemiyorum. Neden? Çünkü öğrenciyiz ya bozuk para lazım oluyor :)

- Duydum ki beni gizli gizli sevenler varmış.. Sevin sevini ibadetin gizli olanı makbuldür. Allah kabul etsin.

- Pazartesi dururken çarşambayı alan sele de yazıklar olsun :)

- Şaire sormuşlar ''Aşk nedir'' diye, cevap vermiş şair ''lan yürüyün gidin ne söylesek facebookta paylaşıyorsunuz''

- Kar yağdığı zaman sevinen İzmirli, isyan eden İstanbullu, bunlara ''ne var la altı üstü kar yağıyor'' diyen Erzurumludur.

- Özledim mesajını bekleyen okadar insan var ki rastgele bir numaraya atsan yetim doyurmuş gibi sevaba girersin ;)

- Mantık evliliği yapınca ne olacak. Kocanla oturup satranç mı oynayacaksın?

- Aşkın gözü kör kulağı sağır dili tutuk aklı kıttır..! Hayır yani bu halde nasıl herkesi madara ediyor onu çözemedim ben :)

- Topuklu ayakkabı gibip fıstık gibi olan kızlar. Ayakkabıyı çıkarınca yer fıstığına benziyor belirteyim dedim :)

- Allah önce erkeği yarattı.. Sonra ''bu kıçını toplayamaz'' diyip kadını yarattı :)

- Arabada bebek var yazanlara da hastayım. Ne yani ışıklarda durup çeyrek altın mı takalım?

- Anahtarı unutunca kapıyı parayla açmaya çalıştım ama açılmadı. Demek ki paranın da açamadığı kapı varmış.

- Merdivenlerden düştüğümü gören ve buna rağmen ''düştün mü'' diye soran mal, Hayır düşmedim benim iniş tarzım böyle.

- Ve usulca fısıldadı zaman. Yat zıbar sabah kalkamıyorsun.

- Kadınları anlamıyorsanız 1 saat açık havada durun. Ne alaka derseniz zaten anlamayacaksınız bari beyninize oksijen gitsin

- Yahu koyduğum şeyleri koyduğum yerde bir türlü bulamıyorum. Daha yeni bazı kişileri şurada adam yerine koymuştum. Hadi şimdi ara ki bulasın :)

- Üzerime kahve döküldü. Anneme ''bu inatçı lekeyle başedebilecek misin?'' dedim. ''Allah belanı versin'' dedi. Reklamlarda bu böyle değildi ama..

- Hindistan la savaşa girsek, biz ''Allah Allah Allah'' diye üstlerine koşarken onlar bizim üstümüze ''inek inek inek'' diye koşsa Yeminle gülmekten savaşamam :)

- Foot ayak anlamına geliyorsa DFOOT dayaktır :)

- Düğün davetiyesini mail olarak atan arkadaşıma düğün günü çeyrek altın fotoğrafı gönderdim. Pişman değilim..

- Sevgilin sana vursa ne yaparsın? 
Tüm kızlar: Ağlarım
Karadeniz kızı: Bende oa bitane geçururum, derum hayirdur noliyi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder