expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

adsense reklamları

9 Ekim 2015 Cuma

Joe Weider




Joe weider dünyanın en büyük vücut geliştirme eğitmeni olarak diyor ki vücut geliştirme 3 ayri önemli kuraldan oluşur


1- %60i mutfakata yani yemek ve besin
2- %20si dinlenmek ve uyku
3- %20si antrenman ve spor


Evet gördüğünüz gibi sporun yanı sıra uyku ve besin kasların gelişiminde ne kadar önem taşıyor. Bir çok öğrencim bana soruyor ''hocam sizin verdiğiniz hareketleri yapıyorum ek gıda (protein tozu) da kullanıyorum ama bir gelişme olmuyor 3 aydır çalışıyorum neden herhangi bir gelişme yok?'' Sonra öğrencimle konuştuğumda öğreniyorum ki ne düzenli bir uyku saati nede düzenli bir beslenmesi var. Sadece ek gıdaları kullanarak spor yapıyor. Şunu belirtmek isterim ki sporcu gıdaları yada protein tozları günlük yemeklerinizin yanı sıra tüketilmesi gereken ürünlerdir. Yalnızca ek gıdaları kullanmanın hiç bir faydası yoktur bu nedenle ismi EK GIDA olarak bilinir. Görüldüğü gibi günlük 1 saat antrenmandan sonra geri kalan 23 saat tek yapmanız gereken düzenli beslenmek ve düzenli uyku

Yazar : Antrenör Damon Niazi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder